چند تکنیک فوق حرفه ای برای یک جمع بندی فوق حرفه ای کنکور

در این مقاله قصدمان این است که با ارائه ی چند تکنیک قدرتمند به شما یاد دهیم تا یک مرور و جمع بندی حرفه ای داشته باشید. اما چگونه؟؟!
در این ایام باقی مانده تا کنکور که چند هفته ای بیش نیست شما داوطلبان کنکوری باید مرور و جمع بندی لازم را داشته باشین.
در این جا میتوانیم به شما متذکر شویم که شما با در دست داشتن چند کنکور سراسری سنوات گذشته نیازتان را نسبت به مرور و جمع بندی کامل کرده باشید بچه های کنکوری عزیز در حین حل کردن تست های کنکور های سراسری و یا حتی آزاد نکته برداری کنید چرا که نکته برداری برای به روز بودن مغزتان یک ایده ی بسیار عالی می باشد شاید شما سوالی را حل کرده باشین در حالی که این سوال شما در سه یا چهار خط حل شده باشد و نکته ی قابل توجه اینجاست که شما شاید با یک نکته برداری از جواب سوالات و یا خود درسنامه ها بتوانید زمان کمتری را نسبت به حل سوال مورد نظر داشته باشین پس در کنار این کارها تیز بین باشید.
نکته برداری را در این ماه برای داوطلبان کنکوری زیاد تاکید میکنیم چرا که از اهمیت بیشتری برخوردار است و میتواند در رسیدن به اهدافتان کمک کرده باشد و همچنین تست های کنکور را در کمترین زمان ممکن به جواب برسانید پس به این نکته ی مهم خیلی اهمیت دهید.
سعی کنید حداقل پنج سال قبل از کنکور ۹۲ را حل کرده باشین منظورمان از این جمله این است که هم کنکور های داخلی کشور و هم کنکور های خارج از کشور مد نظر داشته باشید چرا که به اعتقاد ما کنکور ها زیاد با هم تفاوتی ندارند و فقط در طی سال های اخیر کنکور های سراسری رو به سوی مفهومی بودن می باشند و زرنگی طراحان کنکور همین مفهومی بودن سوالات و بازی کردن با نحوه ی ادبیات سوال می باشند و گر نه در کنکور های سال های اخیر بیشتر سوالات با فرمول های تکراری حل می شوند.
فقط این نکته را در ذهن تان داشته باشید واقعا” اگر شوق خواندن مطالعه را داشته باشید مطمئن باشید به بهترین نحو، شما نتیجه ی بهتری را خواهید داد.
اگر با کمی شوق و انگیزه ی بالا اقدام به خواندن درس داشته باشید موفق می شوید.
این جمله فقط وابسته به شوق و علاقه ی شما دارد که بتوانید این جمله را به نحو کامل عمل کرده باشین پس نکته ی دوم این است که عمل به برنامه ای که خودتان برای برنامه ریزی مرور و جمع بندی تهیه کردین یکی از تکنیک هایی است که می توانید در یک جمع بندی کنکوری مد نظر داشته باشید در کنار اینکه اقدام به حل تست های کنکور سراسری دارید به زمان توجه داشته باشید و میدانیم که یکی از موفقیت های کنکور تنها تایم مورد نظر هر درس می باشد که به این مورد باید زیاد توجه شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
روش مطالعه فیزیک کنکور برای امتحان و کنکور از دید استاد احمدی

روش مطالعه فیزیک کنکور برای امتحان و کنکور چطور فیزیک را بخوانیم و یادبگیریم؟ اولین قدم برای یادگیری درست و مفهومی فیزیک، یادگیری کامل کتاب درسی است. طوریکه به تمام مثال‌های حل شده و حل نشده‌ی کتاب درسی تسلط پیدا کنید و خلاصه برداری کنید، سپس سراغ کتاب‌های تست فیزیک …

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را 100 بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را 100 بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

مقالات
استاد حسین احمدی و روشهای صحیح مطالعه ( بخش چهارم )

استاد حسین احمدی و روشهای صحیح مطالعه ( بخش چهارم )   مرحله ی تفکر: در مرحله تفکر، با فکر کردن به آموخته های خود، به آن ها مفهوم می دهیم. همچنین با معنا بخشی به متون خوانده شده، به تثبیت حافظه کمک می کنیم. به عنوان مثال بین دانسته …

تماس با خط 1
تماس با خط 2