چگونه با کمک موسسه ” کنکور آسان است ” رتبه برتر کنکور شوم؟

کنکور آسان است
مقالات

چگونه می توانم با کمک موسسه ” کنکور آسان است ” رتبه برتر کنکور شوم؟

هر ساله خیلی از داوطلبان کنکور سراسری با آرزوی رتبه برتر شدن در کنکور سراسری مطالعه خود را آغاز می کنند و اما ناگهان وسط راه عشق و علاقه خود را از یاد می برند و سرگرم روزمرگی ها و خوشی های گذرا می شوند و آخرشم میگن “ایشالله سال بعد!”

کسی که آرزوی رتبه برتر شدن رو تو سرش داره باید توجه داشته باشه که برای کسب چنین موفقیت بزرگی باید از خیلی چیز ها دل بکنه و تمام ذکر و فکر خودش رو معطوف موفقیت در کنکور سراسری بکنه. مطمئن باشید تحصیل در رشته پزشکی تهران یا برق شریف آرزوی هر کسی نیست پس اگر تو چنین آرزویی داری مطمئن باش لیاقت و توانایی رسیدن به این آرزو رو داشتی که تونستی بهش فکر کنی و خودت رو تو اون شرایط در نظر بگیری.

از طرفی با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در آزمون سراسری و ظرفیت محدود دانشگاه های برتر برای رشته های خوب قبولی در این رشته ها و رتبه برتر شدن شرایط خاص خودش رو می طلبه که در مطلب زیر سعی داریم به این نکات و شرایط اشاره کنیم تا با شما در کسب این موفقیت بزرگ یعنی رتبه برتر شدن سهیم باشیم.

اساتید مجرب و کاربلد

از عواملی که می تواند شما را در مسیر رتبه برتر شدن کمک و یاری کند داشتن اساتیدی است که به شیوه برگزاری کنکور های سراسری سال های اخیر آشنا باشد و به داوطلب کمک کند که با دانشی خوب و کارآمد در کنکور سراسری قدم بگذارد. در حال حاضر به طور کلی دبیر های خوب و نامی زیادی در موسسه کنکور آسان است می کنند که می توانند شما را در این مسیر یاری کنند.

 

منبع آموزشی

بهترین منبعی که برای هر داوطلب کنکور سراسری در شرایط کرونا می‌توان نام برد دی وی دی های آموزشی موسسه کنکور آسان است می باشد، چرا که مباحثی که از آنها در کنکور سراسری سوال مطرح می‌شود بطور کامل در کتاب های درسی توضیح داده نشده اما در کنار کتاب درسی داوطلب نیازمند محصولات کمک آموزشی مناسب است که هم بتواند در امر آموزش به داوطلب یاری برساند و هم منبع غنی از تست های کنکور های سال های گذشته و تست های تالیفی منطبق بر دشواری کنکور باشد.

اساتید برجسته کشور، در مجموعه های آموزشی کنکور آسان است ، تمامی روشهای حل سوالات را با تمرین ها و تست های بی شمار کنکوری به شما آموزش می دهند.

 

مهارت تست زنی صحیح

از ابزار هایی که برای آموزش و تسلط هر چه بیشتر داوطلبان در سال کنکور سراسری وجود دارد می توان به تست زنی اشاره کرد. برخلاف عده ای زیاد از افراد که تست را تنها ابزاری برای سنجش افراد می دانند اما تست در کنار سنجش می تواند ابزاری بسیار مفید برای آموزش داوطلبان باشد و طبیعی است دروسی مثل ریاضی و فیزیک تنها با خواندن متن جزوه و یادگیری فرمول ها و نکات و ریزه کاری های آن نمی توان به موفقیت رسید، بلکه باید قلم در دست بگیرید و به زدن تست هایی در حجم زیاد بپردازید تا با تمامی تست هایی که امکان طرح شدن آن ها از طرف طراحان کنکور می رود را بررسی کرده باشید. در این زمینه دی وی دی های “روش تست زنی” موسسه کنکور آسان است را تهیه کنید تا با روش صحیح تست زدن آشنا شوید.

کنکور آسان است
کنکور آسان است

 

خلاصه نویسی

از نکاتی که هر بار به داوطلبان کنکور سراسری گوشزد می کنیم می توان به خلاصه نویسی دروس اشاره کرد. بهتر است داوطلبان در برنامه ریزی روزانه خود درس هایی را در الویت قرار بدهند که در همان روز در مدرسه توسط استاد تدریس شده است. بهتر است داوطلبان سر کلاس درس با دقت فراوان به تدریس استاد گوش فرا دهند و نت هایی را از سخنان برجسته استاد بردارند و در منزل بعد از مطالعه یادداشت ها و مشاهده دی‌وی‌دی آموزشی اقدام به تست زنی کنند.

در انتها نکاتی که در حین مطالعه کتاب درسی و کتاب کمک آموزشی و جزوه استاد استخراج کرده اند و نکاتی که حین تست زنی به آن ها پی برده اند را به علاوه شمایل کلی درس در دفتری به صورت خلاصه بنویسند. این خلاصه ها در زمان مرور دروس و هم چنین زمانی که امتحان های جامع دارند و وقت کافی برای مطالعه کل متن کتاب درسی را ندارند، بسیار مفید خواهد بود. همچنین در ماه های انتهایی کنکور که زمان جمع بندی است. خلاصه ها از مهم ترین ابزار هایی است که به داوطلبان برای یادآوری نکات مهم کمک می کند. جهت آشنایی با “تکنیک ها و روشهای صحیح خلاصه نویسی” به سایت رسمی موسسه کنکور آسان است مراجعه نمایید.

 

مشاور حرفه ای

داشتن یک مشاور حرفه ای که با کنکور های سال های اخیر دست و پنجه نرم کرده باشد و سختی سوالات را درک کرده باشد وبه طور کلی با چم و خم کار آشنا باشد و باعث شود تجربه هایی که دیگران انجام داده اند و چیزی به دست نیاورده اند را ما تجربه نکنیم بسیار مهم است.

مشاور خوب شخصی است که به داوطلب نحوه مطالعه هر درس را آموزش دهد. دروس به دو دسته استدلالی یا محاسباتی و حفظی یا مطالعاتی تقسیم می شود که نحوه یادگیری هر یک از این ها متفاوت خواهد بود.

مشاور خوب کسی است که یک برنامه مطالعاتی جامع در اختیار داوطلب می گذارد. برنامه ای که هم کوتاه مدت باشد هم بلند مدت. هم برنامه ماهانه داشته باشد هم هفتگی و هم روزانه.

برنامه ای که شخصی باشد و بر اساس توانایی های شخصی هر فرد. مطمئن باشید با یک مشاور خوب که بتوانید به آن اعتماد کنید تمامی کلید های مشکلات خود را خواهید داشت. جهت مشاهده لیست مشاورین حرفه ای و رتبه برتر موسسه کنکور آسان است اینجا کلیک کنید

 

موفق و پیروز باشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
روش مطالعه فیزیک کنکور برای امتحان و کنکور از دید استاد احمدی

روش مطالعه فیزیک کنکور برای امتحان و کنکور چطور فیزیک را بخوانیم و یادبگیریم؟ اولین قدم برای یادگیری درست و مفهومی فیزیک، یادگیری کامل کتاب درسی است. طوریکه به تمام مثال‌های حل شده و حل نشده‌ی کتاب درسی تسلط پیدا کنید و خلاصه برداری کنید، سپس سراغ کتاب‌های تست فیزیک …

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را 100 بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را 100 بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

مقالات
استاد حسین احمدی و روشهای صحیح مطالعه ( بخش چهارم )

استاد حسین احمدی و روشهای صحیح مطالعه ( بخش چهارم )   مرحله ی تفکر: در مرحله تفکر، با فکر کردن به آموخته های خود، به آن ها مفهوم می دهیم. همچنین با معنا بخشی به متون خوانده شده، به تثبیت حافظه کمک می کنیم. به عنوان مثال بین دانسته …

تماس با خط 1
تماس با خط 2